<3

Idag gick man upp med tuppen, kl.05.20... Gäsp..
Inte ens hundarna vaknade när jag gick upp, tur att ungarna fortfarande är lediga så dom kan gå ut med dom.
Handlade efter jobbet sen hem och fick middagen serverad av hjärtat. Bacon och spagetti, mums.
Tack hjärtat för maten, Tack prinsen för att du har dammsugit hemma och framförallt städat ditt rum. Det är inte varje dag man blir uppassad av sina barn. Vad jag ÄLSKAR mina barn <3
Pratade med älsklingen idag, han kommer hem på torsdag. Saknar dig <3

Nu ska jag gå ut med mina odjur i detta regnväder.


Kolla mina tomaterplantor, det är 2 st och så jävla
stor. Hur många tomater som helst.


Gröna ännu men snart röda och gula tomater. Det ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0