Fortfarande uppe i Hållan.

Trodde att man skulle bege sig hemåt idag, men inte det. Prinsen ville vara kvar 1 dag till.
Vad gör man inte för sina barn.... Han ville hjälpa till med friggeboden, nu är golvet lagt och altanen nästan klar.
Idag har jag inte gjort ett skit, bara kopplat av. Det är ju skönt att inte ha en massa måsten, tvätta/städa och gå ute med dogsen. För dom är det paradiset här uppe bara springa runt hela dagarna.Men tyvärr ska hundarna med mig hem,pga älsklingen och pappa håller på med huset hela dagarna. Ajax behöver sin medicin/omläggning av benet och risken är att han glömmer det.  Men imorgon SKA jag hem, för på lördag kommer tjejerna på kräftskiva hemma hos mig. Det ska bli himla kul att träffa dom.
Ni får ha det bäst!!


Northon och Zeb (barnbarn) <3


Saknar min lilla Tracy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0