Fredagsmys!

Sista arbetsdagen denna veckan. Så skönt att veta att man är ledig i 2 hela dagar. Nice .
Första åkturen med nya bilen till jobbet, så HIMLA skön att köra. Den kan jag nog börja gilla.
Tror älsklingen är sugen på den, men den är MIN. Han har sin stora bil som han kan köra.
Försökte boka en Tallinkryssning till nästa helg men tyvärr det var fullt. Men det fanns hytter för 9.000 kr...
Nä du Tack inte för den pengen inte, men varför jag vill åka är för att älsklingen fyller jämt på torsdag. Ha Ha
Gubbe med andra ord........ Men åldern har ingen betydelse eller hur???
Ska fortsätta att ringa och se om det finns några avbokningar. Hoppas jag vill åka. Har ju ordnat hundvakt/kattvakt.

Har även rensat mina sommarskor, herre jävla vad skor jag har som jag inte ens använder. Ska ta mig till Täby galopp på loppis och sälja av lite kläder/skor och en massa skit man har sparat på sig.
Har varit på en långpromenad med dogsen och nu ska jag ta mig en tur i soffan och se en bra rulle, ett glas rött och en massa ostbågar. Det är FREDAGSMYS mina vänner.

Ha en goa fredagskväll!!!


Ajax har fredagsmys <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0