Hemgång!!

Jaha, då var det onsdag och har bara 4 dagar kvar av semestern.
Idag har jag och prinsen varit på marknaden, det var nåt år sen jag var där men vad liten den börja bli.
Men det blev lite att handla ändå.
Jag köpte mig en t-shirt med texten FUNÄSDALEN. Så fin....
Skulle köpa lagos men vände i kön, en liten j...vla degbit för en förmögenhet. Nä Tack.
Tacka vet jag riktiga lagos i Ungern, det kan vi kalla äkta vara. Hem och göra lunch till gubbarna. Nu är taket klart på friggeboden, imorgon börjar dom med golvet. Har haft en slappardag, städa lite i stugan för imorgon åker jag hem, och lämnar älsklingen och pappa här. Vid middagen säger dom hur ska vi göra nu då när du inte är kvar här...
Vad gulliga dom är eller kanske kommer dom sakna sin husmor??  Det är frågan.

Monika: Snälla, kan du inte kommentera min blogg, om du inte vet hur fråga pappa.
Ha det bra. Kram


Forminnesparken i Funäsdalen.


Funäsdalsjön


Prinsen framför ett härbre i bya.


Min nya t-shirt.

Kommentarer
Postat av: Heléne från Högdalen(söder om Globen)

Hej Towe,kul att få testa att svara på en blogg,man får lära sig något nytt varje dag.Kul att du hittade kläder till kräftskivan.

Jättefin stuga Ni har,var rädd om den och Er.

Vi ses snart.

Många kramar Heléne Olsson

2010-08-11 @ 22:53:59
Postat av: Towe

Men Hej gumman!

Kul att du tittar in på min blogg och dessutom kommenterar. Tack, det är helt underbart här. Luften, miljön.

VI ses på lördag, ska bli så kul.

Kram

2010-08-12 @ 11:22:23
URL: http://mammatowe.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej Mamma Towe!! =) Ja visste inte att du hade en blogg hihi Kul!! Det ska bli kul att få smaka äkta LANGOS i Ungern när vi åker dit!! Hoppas bara man har råd =) Ha det bra så får vi synas i helgen kanske puss

2010-08-12 @ 19:34:32
Postat av: Towe

Hej dottern min.

Visst du inte? Okej men nu kan du följa mig varje dag. Hi Hi.

ja ja såg att jag hade stavat fel.......

Puss

2010-08-12 @ 19:55:25
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0