Hemma!!!

Älsklingen väckte mig kl.07.00 imorse men inte gick jag upp. Orkade inte. Gick upp vid kl.09.00, frukosten framdukad. Började packa ihop det sista, lasta bilen. Northon satt i bilen i ½ timme, fick honom inte att gå ur bilen ,var så rädd att jag skulle lämna honom kvar i Hållan. Han verkligen inte vill vara där uppe. Sa Hej Då till pappa och älsklingen som blir kvar ca 1 vecka, känns inte så kul. Men dom har ju varandra. Prinsen och jag stannade i Sveg på Dollarstore, I love this store. Handlade en massa saker, och till kräftskivan imorgon. Det är ju så billigt där.
När jag kom hem så var hjärtat och Danne hemma och det var så skönt att krama om henne det var ju 2 veckor sen jag såg mitt hjärta. Kaffet var klart, satt i säkert 2 timmar och bara pratade, hon om Bulgarien och jag om Funäs.
Vad varmt det var här hemma, men jag saknar min älskling och Funäsdalen. Men snart kommer han hem. Imorgon ska jag ha kräftskiva här hemma med mina goa vänner och det ska bli så himla kul.


Mina barn och älsklingen, Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0