Jaha!!

Vaknade med ett ryck, vi hade försovit oss.Prinsen skulle på fotbollsmatch i Åkersberga. Samling kl.08.45. VI vaknade kl.08.30, Skit, så älsklingen och Prinsen fick dra iväg och jag blev hemma. Ja ja det gjorde ingeting, dom vann med 3-1. Jag fick vara själv ett tag med en kaffe och titta på tvn ett tag helt solo. Skönt... Fortsatte med röjningen av kläder. Så jävla skönt att få det gjort. För nästa helg bär det av till Loppis och sälja av allt skit man har.
Sen kom min bebis hem , hade gått jättebra. Sandra, Jonas och Zeb blev kvar på middag. Korvstroganoff och ris.
Min klädröjning har smittat av sig på hjärtat, hon sorterar det hon inte ska ha  m.m.
Jag har upptäckt att mina söndagar består av STORSTÄDNING/TVÄTTNING varje söndag...... Jag vill ha en städerska.
Nån som vet nån billig??? Har ingen lust att kasta bort söndagarna på det, det finns roligare saker att göra.
Jag blir så LYCKLIG när Zeb säger mormor till mig, det värmer i hjärtat så mycket <3
Ja, jag är ju inte hans riktiga mormor. Men fan vad det känns underbart att höra honom säga det. Den lilla skitungen.
Älskar han så mycket.


Min lilla bebis <3


Mormors älskling med sin Inga.







Ha en underbar söndag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0