Jobbe, jobbe!!

Då har det ytterligare gått en dag på denna vecka som har varit väldigt tung/jobbig.
Jobbet... Känner mig så trött när jag kommer hem, det tar verkligen musten ur en. Men det är väl det livet
går ut på eller? Jobba, laga mat/ städa ta hand om familjen os.v. Ska faktiskt inte klaga, man ska vara glad av
att ha ett jobb, men lite får jag väl gnälla?..
Nästa vecka kommer nog att kännas bättre. Då är man inne på banan igen.
Inatt kommer älsklingen hem, då är hela familjen samlad igen. SKÖNT!
Prinsen hade sitt upprop iskolan idag. Så nu är det som vanligt för honom igen.
Har inte gjort ett dyft sen jag kom hem från jobbet, lagade mat en ny rätt. Som var jättegod faktiskt.
Färskpotatis och färsbiffar med cremefraische och vitlökssås till. Supergott!!
Det rekommenderar jag och lätt var det att göra.
Och nu tar jag mig ett glas rött, för det är jag värd tycker jag.

Skål och så ses vi snart igen.


Puss i rutan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0