Kalas

Imorse när jag vaknade började jag röja i mina 2 garderober, alla gamla kläder ut och nya in.
Nästa helg är det planerat jag och min bästa vän ska till Loppis och sälja av en jävla massor kläder/skor.
Orkar inte spara och tänka den är bra att ha kvar kanske , nä nu åker allt ut nån annan kanske kan ha det istället.
Sen vidare hem till min styvmamma på kalas, hon fyllde år i måndags. Världens bästa styvmamma !!
Som vanligt en massa hemmagjorda kakor och tårtor mums vad gott..
Hem till dottern Sandra för att lämna Ajax där över natten. Dom ville låna honom. Saknar redan min lilla bebis <3
Northon tycker det är tomt men ganska skönt att vara utan vilddjuret. hi hi.
Hem och tända grillen, så gott med grillad mat. Terrassvärman på, faktiskt ganska skönt att sitta ut.
Vill inte att sommaren ska ta slut, jag ÄLSKAR den årstiden..
Idag är det lugn hemmakväll det var länge sen att bara vara hemma och ta det lugnt, det har ju alltid varit något varje helg.
Skål och ha en trevlig lördag !!



Världens bästa pappa och styvmamma. Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0