Landat!

Gick upp kl.07.00 för att ta mig en stärkande kaffe, gubben packade bilen åt mig. Tack älsklingen!
Packade in hundarna, kom på åksjuketabletter till hundarna. Glömt att ringa vetrinären om ett nytt recept. Gammelgubben hatar att åka bil, magen vänder sig på honom. Hämtade pappa sen vidare upp till norr. Fick stanna 4ggr + fika/lunch pga av Northon. Men allt har gått jättebra. Min kusin Pia med familj är här med. Så roligt att träffa henne. Landade på världens finast plats på jorden efter 6 timmars bilresa. Jag verkligen ÄLSKAR att vara här uppe. Naturen/fjällen och luften gör mig som en ny människa. Både sommar/vinter och hösten ska vi inte prata om.



Ett skönt stopp under resan med ett skönt dopp i sjön.




Och en ren på vägen som har förvilat bort sig.




Bäcken utanför huset.



Så himla härligt!!

Ha det bäst alla där ute i världen <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Towe!



Vad mysigt det ser ut. Jag förstår att ni trivs där!



Ha det så skönt! Kramar

2010-08-07 @ 09:41:58
Postat av: Towe

Trivs som fisken i vattnet hi hi.

Ha det bra du med gumman.

Kramar och hälsa

2010-08-07 @ 21:06:45
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0