Måndag hela dagen!!

Idag har det verkligen varit måndag hela dan. Varför är man så seg, just måndagar... mmm
Om ett par dar fyller älsklingen jämt, vad fan ska man köpa...????
Nån som har några bra tips att ge, till nån som har allt....
Vet att han vill ha en grej men hittar inte den nånstans. Måste ut och söka vidare.
Idag har det varit en tung dag för hjärtat, ligger och sova i soffan helt död. Det är inte lätt när hjärtan få gå
på högvarv i flera timmar när man inte är van att använda den hi hi . Det var ett skämt gumman.
Älskar dig. Du kommer att klara det.
Nu är det dax för vanliga kvällspromenaden med hundarna.

Ha det bäst!!


Detta fina silverhalsband fick jag av hjärtat när hon
var i Bulgarien.

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja jag var ju helt död igår :)

men nu börjar jag komma in i det hela :)

ja jag kommer klara det :)

för jag har dig och familjen <3

2010-08-24 @ 20:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0