Miljonär

Ny arbetsdag som var som vanlig.
Idag har jag och älsklingen försökt hitta en födelsedagspresent till hjärtat. Tänk att jag blev mamma för 20 år sen till en underbar prinsessa. Herregud vad tiden går , menas det att man blir äldre?
Har även beställt älsklingens födelsedagspresent, ska hämta den imorgon. Hoppas han blir glad för den.
Detta år har varit väldigt mycke med födelsedagar/fester. 3 i familjen fyllde/fyller jämt och studenten m.m. Men det är så himla kul ändå när det händer saker hela tiden men nu är det dax för mig att gå på kalas/fester hi hi hi..
Prinsen har anmält sig till konfirmationsläger nästa år, så det är väl det som händer hos oss nästa år.
Hade ett ganska tråkigt/ledsamt samtal idag, TÄNK om jag var miljonär. Vad jag skulle hjälpa mina nära/kära.
Blir så ledsen när man inte kan hjälpa till med det dom behöver hjälp med. snyft .....
Hoppas att det löser sig nån gång för dom det berör.

Nu ska jag ta mig ett härligt bubbelbad med en massa badskum.

See you !!

Kärlek som en vacker blomma
Visa kärlek med en blomma...


Kommentarer
Postat av: caroline

Du är den bästa mamman som finns <3 tack för allt du gjort för mig :) du & pappa är världens bästa päron <3

20 år är den bästa tiden som finns :) och många mer år blir det med er <3



lovelovelove <3

2010-08-24 @ 20:41:08
Postat av: Mamma

Nja älskar dig med hjärtat <3

Det får vi hoppas att det blir.

2010-08-24 @ 21:17:30
URL: http://mammatowe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej ville bara slänga in en liten kommentar ang om nästa år, du vet jag råkar fylla 30 då ;) hihi så det blir stor party då o hoppas på att ha den på en spec plats o du vet nog var? :) kram ses imorgon

2010-08-25 @ 22:55:44
Postat av: Mamma

Ja med stämmer ju Jenny.Då blir det fest. På okänd ort ha ha ha .

Kram

2010-08-26 @ 06:37:00
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0