Nu är familjen samlad nästan utom 2 st.

Inatt kom älsklingen och prinsen upp, och jag var vaken.....
Imorse så var det molnigt och regnet kom senare på eftermiddagen.
Nu börjar det likna nåt med tomten, nu ska friggeboden upp. Och vilket pyssel alltså.Grunden är lagd nu.
Åkte till tälten med prinsen, gummistövlar och en ny jacka blev det till honom. Herregud strl.41 har han nu.
Det var inte länge sen han hade 37-38.
Gumman är sjukskriven från jobbet nu ett par dagar, hon var hos läkaren imorse hade inflammation i hörselgången och trummhinnan. Pencilin i 5 dgr, ingen alkohol gumman!!!!
Har läst ut min bok idag , vilken bra bok den ska ni läsa.....


Älsklingen och pappa håller på med grunden till
friggeboden.


Prinsen hjälper till och hugger ner granar.


Även gammelgubben hjälpte till, att rycka upp rötter.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag vill också vara där uppe med er.

men nej då är man hemma och är sjuk istället

KUL (Y)

men vi ses snart, hälsa alla.

saknar er jätte mycket



pusspuss <3

2010-08-10 @ 14:22:52
Postat av: Mamma

Och jag vill ha dig här hjärtat det vet du.

Och jag saknar dig så mycket nu är det snart 2 veckor sen vi sågs.. snyft. Men snart kommer jag hem.

Alla hälsar.

Puss

2010-08-10 @ 21:09:52
URL: http://mammatowe.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hallå :) ni verkar verkligen ha mycket att göra..längtar tills vi kan komma upp o bo i eran stuga!

Vi ses när ni kommer hem// hälsa alla..kram på er

2010-08-10 @ 21:59:44
Postat av: Mamma

Nä vad kul att du kommenterat. Ha ha det är många som är inne på min blogg men ej kommenterar. ja du det jobbas för fulla muggar här ska du veta. men snart är friggeboden uppe och sen ska dom fortsätta med vårat hus. Så plats kommer att finnas det lovar jag. Ha det bra och hälsa.

Puss

2010-08-10 @ 22:13:24
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0