Ny bil!

Började sent idag, blev sovmorgon. Skönt!
Idag överraskade älsklingen mig med en ny bil, ja bättre begagnad. Jättefin. Tack älskling <3
Min lilla skruttbil har jag känt  att det är något som inte stämmer med, idag så la den bara av.
Men vi fick en bra slant för den iallafall. Nu kör jag Passat, ska bli skoj och se vad det här är för bil.
Jag får tom plats med hundarna utan problem, ja inte båda samtidigt kanske . Men Northon har gott med plats.
Eftersom jag jobbade sent så blev det pizza till middag, fy vad äcklig man känner sig efteråt men fan så gott.
Känner mig 10 kg fetare.... Så nu ska jag ta mig en långpromenad med hundarna.

Ha en bra kväll!



Mina bebisar <3

Kommentarer
Postat av: Caroline

Din bil är så himla fin :)

men den tar jag lver snart ;) höhö

love you <3

2010-08-20 @ 15:52:19
Postat av: Mamma

Ha ha det tror du bara.

skaffa ett körkort först.

Puss

2010-08-20 @ 18:48:29
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0