Ska jag bli sjuk?

Vaknade imorse med huvudvärk igen. Känns som det är något på gång i kroppen. Känner mig febrig och inte alls pigg för 5 öre. Inte på humör, tycker dagen inte tog slut. Hjärtat är ju sjuk så det är väl min tur att bli sjuker. Jag har inte tiden/lusten att bli sjuk. För i helgen händer det en massa saker, jobba på lördag,Prinsen har en stor tunering hela helgen, söndag ska jag på loppis. Så NEJ TACK!!
Idag har vi fixat en grej till hjärtats present. Hmm undrar vad hon tycker om den ha ha ha....

Nu ska jag ta ytterligare en kopp thé och lägga mig i soffläge.


Kommentarer
Postat av: caroline

:)

vad är det din har fixat nu då? ;) <3

nu är jag nyfiken :)) hihi

hoppas du inte blir sjuk, då fixar ju ingen hemmet :P

nää skojja,

love you <3

2010-09-02 @ 21:56:40
Postat av: Mamma

Ha ha tror du hjärtat att jag skulle berätta. Nä du..Det får du se när du fyller.

Love you <3

2010-09-03 @ 12:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0