Skogshuggare

Idag har det regnat så gott som hela dagen, men vad gör det när man jobbar som skogshuggare idag.
Pappa och jag har fält en massa träd upp vid stugan, sågat till ved.
Så nu har jag ved i säkert minst 5 år ....
Systern min kom upp och hälsa på och tog en fika. Alltid trevligt att träffa henne. Love you <3
Träffade min farbror Ragnar, han förändras då inte ser likadan ut som för 20 år sen.
Men det är väl så med norrlänningar, luften miljön vad vet jag....
Northon verkar ha hemlängtan eller saknar husse. Han är så deppig men med lite gos och mat så glömmer han efter ett tag.
Imorgon kommer min älskade dotter hem, så nu kan prata med henne varje dag....




Fina fjällblommor


Störöset.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0