Solen skiner

Vaknade till ytterliggare en solig/varm dag.
Fick ett sms inatt att dottern äntligen har kommit hem från Bulgarien. Men tydligen har hon fått öroninflammation.
Ska ner till läkaren imorgon. Stackarn, och jag som inte är hemma. Inatt kommer älsklingen och prinsen upp hit.
Undrar om jag ska vara vaken njjja tror inte jag orkar det. Så dom får nog väcka mig när dom kommer.
Har burit en massa virke till friggeboden, så imorgon kommer jag ha så onnnnntttttttt.
Middagen idag var Thaimat, så himla gott. En thailänska som står i sin husvagn och gör thaimat.
Nu är jag trötter så jag får önska er alla en trevlig kväll <3


Saknar dig <3


Prinsen min <3


Älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0