Stor dag imorgon!

Ännu en arbetsdag till ända.
Efter jobbet åkte jag iväg för hämta älsklingens födelsedagspresent. När jag kommer dit kan dom inte hitta
den, fan tänkte jag. Efter mycket letande hitta killen den bakom en massa kartonger. Puh vad skönt.
Hem och laga middag till 4 hungriga vargar. Köttfärsås och spagetti är inte fel. Det går tydligen jättebra för hjärtat, ligger långt fram än var hon bör göra. Himla skoj...
Imorgon är det fest eller öppet hus för älsklingen som fyller år. Johan (svärsonen) har varit här idag och gjort smörgåstårtor. Tur att man har en kock i familjen. Tack Johan! Vin/öl inhandlat. Så nu är det party, synd att man ska upp och jobba dan efter men jag har sovmorgon så det funkar.
Det ända som svider i hjärtat är att Prinsen inte är hemma imorgon, han ska med sin klass till Barnens Ö, och kommer hem på fredag. Får fira med honom i helgen istället.

God natt alla där ute i stora världen



Kommentarer
Postat av: hanna

heeey jag gillar din blogg!

2010-08-27 @ 16:33:48
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0