Träningsvärk!

Vaknade till ett helt underbart väder, sol och jättevarmt. SÅ himla fint ute.
Men aj vad jag har ont i armarna och benen, kan det var träningsvärk efter allt bärande av träden eller?
Efter 2 kaffekoppar kommer pappa upp, kl. är 10.30. Och jag har varit vaken sen 08.00.
Det är väl så när man är gammal inge illa menat pappa... Du är så snäll som hjälper mig med mitt hus.
Tack för all hjälp, hur ska jag kunna ersätta dig för all hjälp. DU ÄR BÄST!!!!
Efter frukosten var det upp och bära kvistar och träd . Nu är det äntligen klart med skogsarbetet, men jag vill
ha ner några tallar till... Hi Hi men det kan vi ta vid ett annat tillfälle. Nu ska friggeboden upp, plockepinne kommer det att bli. På måndag kommer älsklingen och prinsen upp. Har saknat dom. Idag har syrran med co var här hela dagen dom håller oxå på att ställa upp en friggebod. Tack för ölen syster, det var så gott i värmen. Hoppas på fin väder imorgon då ska vi grilla med the familja......



Kafferast med syster



Min kusin Pia och henne´s sambo Peter och barnen Paula, Pernilla



Lite hjorton som Pappa hitta nere vid lillamyren.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0