Usch och fyyyyy

Gick upp kl.05.45 gick ut med hundarna. Tog mig en STOR kopp kaffe, snälla...vakna idag börjar allvaret.
Känns inte kul att gå till jobbet, har lite ångest faktiskt. Mycket som bara den att göra, läsa alla miljoner mail som har kommit, kolla schemaläggning m.m. Tur att jag har min dotter med mig på jobbet idag. En riktig solstråle.
Hon gör en så glad även fast man är deppig/sur.
Älskar dig hjärtat. Har precis pratat med prinsen, han är hemma och softar som han säger. Allvaret för honom börjar på onsdag. Herregud, han börjar 8:an. Tänker på vad tiden går fort. Snart är ungarna utflugna.
Nu ska jag gå ut och ta mig en cigg och lite kaffe. Tydligen sol ute idag som man inte ser här uppe på kontoret.
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0