Usch!!

Ännu en regnig dag..... vad ska man göra?
Fortsätta och läsa boken, städa tvätta.
Har ingen lust med det. Hundarna drar in en massa skit när dom varit ute och städa då njjjaa inget roligt.
Vad jobbigt det är med Ajax ska linda hans ben varje dag och det är inte omtyckt kan man säga.
Och jag ska till fjällen , hur ska jag lyckas med det själv ... Tur att jag har pappa med mig så han får hjälpa till.
Ja, då har Sandra och co landat på Arlanda efter 1 vecka i Tunisien. Hoppas dom har haft det bra.
Fick mitt efterlängtade samtal av dottern igår kväll och dom har det så bra i Bulgarien, 40 grader hade dom haft igår. Tydligen varmaste dagen på hela sommaren där nere. Åh vad jag saknar henne. Mitt hjärta <3



Min knäppa dotter <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0