Vill inte!!!

Vill inte.... Börjar jobba imorgon efter 4 underbara veckor semester. Känns inge kul, men det är bara att bita i det sura äpplet och gå upp när klockan ringer. Hjärtat ska jobba med mig imorgon. Prinsen börjar skolan på onsdag, så nu börjar verkligheten ge sken. Uschhhhh.
Hade tjejerna på kräftskiva igår, så himla trevligt, mycke skratt blev det som alltid. Vi satt ute på altanen till 01.45 när vi hör hur någon bankar på planket, då är det en av grannkärringarna som tycker att vi ska dämpa oss. För VI vill faktiskt sova... Jävla idiot, kräftskiva, sommarkväll och dessutom lördag. Och ingen musik hade vi ens inte på.
Skaffa ER ett eget liv och bry er inte om andras. Så då förstår ni hur kul vi hade så vi störde grannarna HA HA HA...
Så det var bara att gå in och fortsätta med stänga dörrar. Min huvud hamnade på huvudkudden kl.04.00.

Idag har jag städat upp efter kvällens bravader, hur mycke kan man skita ner egentligen... Hi Hi
Sen vidare till Prinsens fotbollsmatch, tyvärr förlorade dom med 3-1.

Nu blir det att inta soffläge. Så god natt!!


Dukat och Klart.


Minikräftor

Goa tjejerna <3

Mums så gott!!

<3



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!

Vad mysigt det såg ut!!! Jag ville verkligen ha varit med er alla (snyft) men det går fler tåg.

Bamse Kram

2010-08-16 @ 09:15:22
Postat av: Towe

Hej!

Vi hade jättetrevlig men vi saknade dig allihopa.

Vi får ta och ses snart.

Kramar

2010-08-16 @ 10:37:17
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0