Bulgarien

Sitter och tar mig ett glas rött, med dottern och svärsonen.
Kallt ute men vad gör det. Imorgon åker min älskling, Danne, Elin och Maffe till Bulgarien.
Önskar dom en underbar resa, det är dom värda.
Men som mamma känns det tomt när jag inte har min prinsessa hemma.
men men det är väl så..
Jag vet att hon kommer att ha det så bra med Danne och sina vänner.
Det där med att klippa navelsträngen mellan mor och dotter, det känns tungt.

Älskar dig mitt hjärta och hoppas att du och Danne får en underbar/skönt semester tillsammans.

Puss



Älskar er och var rädda om varandra!! <3

Kommentarer
Postat av: caroline

tack mamma :)

du är den bästa mamman som finns :) <3

jag ska sola och bada åt dig, och kommer sakna dig som tusan..



älskar dig, världens bästa mamma

puss din prinsessa <3

2010-07-30 @ 23:01:05
URL: http://carroschrenckh.blogg.se/
Postat av: Danne

Tack bästaste svärmoder :)

Lovar att vi ska ta hand om varandra :)

Hälsa lillebror haha xD

Ha det så bra medans vi är borta :)



Big love!<3

2010-07-30 @ 23:06:19
URL: http://metra.blogg.se/
Postat av: jonte

haha hoppas ni får det grymt skönt nere i bulgarien maffe,elin,danne och syrran carro :P<3

2010-08-01 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0