Onsdag och mitt första inlägg.

Hej alla!
Nu kommer mitt första inlägg.
Vaknade kl.09.30 av att hundarna ville gå ut. Det var bara att gå upp och ta en långpromenad.
Skönt att komma upp och ta en uppfriskande promenad. Idag kommer gubben hem från Funäsdalen.
Han och pappa har varit där upp och huggit ner en massa träd vid vårt fina fritidshus.
Jenny (styvdotter) med familj kom över på fika. Det var länge sen vi sågs och det var så trevligt att träffa dom och barnbarnen. Jim (barnbarn) fick mina nya joggingskor som jag inte kan ha, och han blev så glad. Jim är 8 år har redan strl. 38, haha hur ska detta sluta.....
Har bara haft en lugn dag, man har ju semester...
Har precis färgat Carolines hår, mörkt som mamma.

Ja, just det jag har fått min nya laptop!!!
Och den är så fin.

Ha en bra kväll !!


Min fina dotter, lik mamma eller hur?


Min nya fina dator!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin blogg du har mor :)

och tack för att du färga mitt hår ;D

du är underbar <3

älskar dig <3

2010-07-28 @ 22:16:12
URL: http://carroschrenckh.blogg.se/
Postat av: Towe

Visst är den, mycket att lära sig men fan vad roligt det är.

Du vet att jag alltid hjälper dig gumman.

Du var jättefin, du passar så bra i mörkt hår.

Älskar dig min prinsessa.

Puss

2010-07-28 @ 22:19:16
Postat av: caroline

ja jag vet :) och du vet att jag alltid ställer upp för dig :)

vi ses hemma sen.

love <3

2010-07-29 @ 12:47:31
URL: http://carroschrenckh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0