Regn åter regn= shopping

Idag har det regnat hela dagen. Så tråkigt.... Vill ha SOL nuuuuuuu.
Imorse sa jag Hej Då till älsklingen, han ska till Västervik på Hojträff och tälta mm.
Skulle varit med men min rygg sa stopp, kan inte sitta på hojen i flera timmar och dessutom sova i tält.
Stackars älsklingen, ska tänka på dig när jag ligger i våran varma säng.
Idag vart det shopping med Jonte och Danne (Carro´s pojkvän), till Arninge.
Första stoppet vart Ö&B, I Love this store. Handlade allt från tandkräm till chips.
Sen vidare till Intersport där det blev regnkläder till mig, så himla snygg jacka (snorgrön), bra att ha när man går
ut med hundarna.
Hem och laga middag till äsklingarna och Danne, nu ska vi äta jordgubbar mums....

Jonte har haft sin första fotbollsträning idag efter sommarn , han var hur dyngsur som helst när han kom hem igen.

Hoppas ni har haft en bra regnig dag!!


Älsklingen



Min nya regnjacka :)


efterrätten, jordgubbar och grädde :)


Just det, jag köpte rosa hundbajspåsar till pojkarna idag också!!


Kommentarer
Postat av: caroline

Du köpte jätte fina saker och hade en mysig kväll igår :)

med film och gottgott ;D

älskar dig mor <3

2010-07-30 @ 07:51:15
Postat av: Towe

Japp, en mysig kväll med goda jordgubbar. Och en läskig film.

Ha en bra dag på jobbet nu, imorgon åker du till Bulgarien. Kommer att sakna dig så mycket gumman, men ni kommer att få det så bra där nere.

Älskar dig.

Puss

2010-07-30 @ 10:54:26
URL: http://metra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0