Sol och blåsigt!

Så var det fredag igen. Veckorna går så fort. 2 v. kvar av semestern.
Idag har det var en lugn och skönt dag, gick på promenad med hundarna. Tog mig en kopp kaffe och tittade på tv:n i lugn och ro. Tvättade en tvätt.
Sen åkte jag, Jonte och Ajax till min älskade pappa och Monika. Gammelgubben fick vara hemma. Blev bjuden på nybakade wienerbröd. Mums vad gott det var...
Monika, Jonte , jag och hundarna tog en tur i skogen för att se om vi skulle hitta kantareller, men ack vad vi bedrog oss. Inte en enda såg vi, men lite blåbär blev det. Det räcker till att baka en blåbärspaj.

Imorgon åker dottern min till Bulgarien, är så glad för henne´s skull. för min del kommer saknaden av henne att bli outhärdlig.Ja ja jag vet, hon är ju 20 år men hon är ändå min lilla prinsessa.



Min älskade pappa och Jonte.




En trött skogsmulle.





Lite blåbär blev det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0