Aj aja shopping again:)

Redan torsdag, men denna vecka jobbar jag lördagen oxå.. Men det lönar sig i längden. Ska ändå inte göra något speciellt i helgen. Igår så handlade jag över internet från Ellos. En röd klänning bla som jag har tänkt att ha på julafton och ev. nyår. Hoppas att allt passar nu, är inte min grej riktigt att handla över nätet. Gjorde det mycket förr. Men den var inte så dyr iallafall:) Sen blev det en svart stretchklänning oxå som jag har tänkt att på 40 årskalaset i Januari. En bolero och en stickad tröja utan armar med en stor krage. Väldigt häftig faktiskt:) Igår hände det inte mycket. Ikväll ska Dan Reed spela på krogen hemma. Ville så gärna gå och se han spela men ska hem till min pappa ikväll för det var såååååååå länge sen jag träffade han och Monika. Och det är priotet 1 för mig. Familjen går först i alla lägen. Ikväll ska älsklingen har sina kompisar hemma för kortspel. Då rymmer vi alla andra fältet hemifrån.....

Ha en bra dag alla där ute i Världen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0