Fredag:)

Redan fredag, men jag jobbar imorgon... Igår var jag och Ajax hemma hos pappa och Monika. Där bjuds det på kladdkaka och en massa bullar. Det var så mumsigt:) Alltid lika trevligt/mysigt att träffa dom. Ajax den lilla skiten , ställer sig och pissar på deras vardagsrums bord ,morr.. Revir. Han börjar bli könsmogen den lilla skiten. Senare dök hjärtat upp med sin blåa fara och fikade med oss. Sen åkte hon och jag karavan till stallet för att kvällsfodra hästarna. Ikväll jobbar jag sent, ska möta upp älsklingen vid Kungssängen där vi ska titta på en ny säng till oss. Vi har redan bestämt oss för den men nu ska den provliggas:) Dom säljer ut den nu för 9.990:- istället för 17.000:-. Sen hem för en lugn fredagskväll med mys:)

Ha en underbar fredagskväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0