Länge sen nu:)

Nu är man här inne igen, har faktiskt inte haft lust att skriva på ett tag. Tiden finns inte för att skriva här på bloggen. Lusten har försvunnit men efter påtryckningar från vänner/bekanta, så ska jag försöka skriva här igen men inte varje dag:) Det är väl OK? Nu har det gått en vecka sen mitt sista inlägg. Dagarna går sin gilla gång, jobba jobba jobba , sova sova. Nä då inte riktigt så men det är så det känns iallafall:) Igår kväll var vi ute med jobbet och åt middag, Så himla gott var det. Förrätten var toast skagen, entrecote med pommes/bea. Efterrätten var något riktigt gott med vanilj mums..... Hjärtat var med oxå, och var min privatchaufför. Tack hjärtat:)

Ha en bra dag:)


Kommentarer
Postat av: caroline

det var ju så lite så mamma :)

jag kör dig vart du vill (nästan) hihi.

och tack så mycket för att vi fick följa med (:

love u <3

2010-11-18 @ 11:00:55
URL: http://carroschrenckh.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det var ni värda ju:)

Joru du får köra mig till Haparanda om det är så hi hi hi.

Puss

2010-11-18 @ 11:34:44
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0