1 månad kvar till JULAFTON!

Har inte skrivit nu på ett par dagar. I måndags fick vi våran nya säng hemleverad. Så himla skön och dessutom jag har sovit hela nätterna. Har inte ont i kroppen längre när jag vaknar. Innan hade jag SÅ ont i höften/ryggen, kunde vakna mitt i natten med sån värk. Men ta i trä som man säger... Ska boka en tid till min kiropraktor och få en rejäl omgång. Sen kan det bara bli bättre:) Igår var jag och prinsen på XXL och handlade en ny vinterjacka till honom. Det blev även vinterskor/underställ till honom, så nu kan vintern komma. Jag kan varmt rekommendera XXL till alla som vill handla sportartiklar. Vilken butik, stor, en massa utbud på alla sport man kan tänka sig, bra priser och framförallt en supertrevlig personal:) Både han och jag gick ifrån butiken med ett leende. Idag fyller min systers man år. Hipp Hipp Hurra på din födelsedag Lasse!
Nu har ovädret kommit till oss, snöstorm med blåst. Fy fy i dont like it:)
Det blåser småspik som man säger, gör så ont i ansiktet. Tur att man har en stor halsduk som man kan dra upp över nyllet. Idag är det 1 MÅNAD kvar till JULAFTON. shit vad fort det har gått. Känner en viss panik, för i år ska jag ha julafton hemma hos oss. Då kommer pappa, Monika, Syrran med gubben och barnen, Sandra, Jonas och lilla Zeb. Och dessa julklappar som ska inhandlas..... Men om jag har löst det under alla år så kommer jag lösa det i år igen:) No panik.!!!

Ha en isande kall dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0