Söndags göra:)

Vaknade sent imorse, men var så trött. Igår kväll var vi hemma hos Christel på middag. Grattade henne i förskott för det är idag hon fyller år. Hipp hipp hurra på din födelsedag Christel. Fick blommor och massor lotter. Hon vann 230 kr. Blev en hel del vin och gin/tonic. Smakade Toro(spansk) vinet som jag köpte i Tallin , jättegott vin. Den rekommenderar jag. Idag har det var röjar dag här hemma. Älsklingen tvättade fönstrerna och jag storstädade.Hjärtat och Prinsen storstädade sina rum. Fan vad skönt det är när det är klart. Älsklingen och Prinsen drog till Ikea för att köpa en ny säng till honom, det blev 120 sultan säng och 2 stora mattor 1 svart och 1 röd som vi ska ha i vardagsrummet. Sen blev det lasagne för hela slanten. Hemmagjord, som jag är så duktig på !! Hi hi .....

Nu är det dax för kvällspromenaden med hundarna sen invänta älsklingarna som är på innebandy träning sen blir det filmtajm.

Ha en underbar söndagskväll!!






Ninja och Ajax




Nya mattan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0