Stakar och stjärnor i fönstern:)

Idag på jobbet bjöds det på glögg och pepparkakor, (ingen alkohol här inte). Gott med glögg, ikväll tror jag att jag öppnar min flaska , köpte Tindra starkvinsglögg med spetsad med rom. Hoppas att den är god, och inte blaskig och söt. NÅn som provat ?? Imorgon ska jag nog sätta upp stakar och stjärnor hemma, för det är så mysigt när allt är på plats i fönsterna. Mys pys.... Det snöar så fint ute nu, hoppas att det kan ligga kvar till julafton:) Sen kan det försvinna...... Jag kommer ihåg när jag var liten så hade vi alltid snö på julafton. Byggde snölycktor och snögubbar.

Ha en bra fredag!!


Kommentarer
Postat av: caroline

men mamma börja blogga igen :)



2010-12-23 @ 08:42:57
URL: http://carroschrenckh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0