5.000 spänn fattigare:)

Lördag och det infattar sovmorgon:) En god frukost för sen vidare till Prinsens innebandymatch, där dom mötte Rotebro, en tuff match men vann med 8-4. Så bra spelat. Ännu en vinst. Heja VIBK -96. Ni är bäst!!!! Älsklingen och jag drog vidare till Elgiganten för att köpa en ny diskmaskin, Herregud vilka priser, expediten frågade hur vi använder den osv. Men vad fan den ska diska min skitiga disk........Sen skiter jag i vad det är för maskin. Men det blev en Bosch i frost, så den passar in med kyl/frysen. Men nu blev man 5.000 fattigare. Men en bra maskin ska det vara så nu får den hålla i 10 år.... Hem för att installera den , men det var inte lätt för älsklingen. Tur att svärsonen Danne var här som hjälpanden hand för honom. Nu är den på plats och har gått sin första diskning. Middagen blev Tacotallrik, men alla samlade runt borden. Nu ska jag och älsklingen ta en kvällspromenad med hundarna, sen blir det mys i soffan.


Ha en underbar lördagskväll!!


Här är den:) Snygg va?

Hjärtat och Danne på väg på 20-årsfest .


Lördagsmys tycker Prinsen och Ajax. Soffläge...

Kommentarer
Postat av: ca

haha men gud hur ser jag ut :P

men gott med tacotallrik var det :;D

2010-10-25 @ 09:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0