Dubbdäck på:)

Torsdag och 1 dag kvar att jobba. SÅ nice... Idag lämnade jag in bilen så nu har jag dubbdäck på. Skönt att veta att man har dom på nu när man inte vet vilket väder det är när man vaknar. Hem och gjorde wok, så gott:) Tog mig ett glas rött till maten. Tyckte jag var värd det hi hi. Har precis kommit hem från kvällspromenaden med hundarna. Nu är det kallt ute mina vänner, tog en promenad för att ge hästarna sitt kvällshö med hjärtat. Fan jag saknar verkligen hästarna. Om jag får tid och råd blir det nog en häst igen. Det här vill inte älsklingen höra men det är ju något jag verkligen ÄLSKAR att hålla på med, för det har jag gjort i hela mitt liv ju.... Han har ju sin häst (bågen) men minst flera hundra hästkrafter hi hi. Kan jag inte få en hästkraft. Nä nu kallar ett varmt bad och natta kudden för att jobba sista dagen för veckan.

Ha en underbar torsdagskväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0