Många möten idag:)

Redan torsdag, denna vecka har gått väldigt fort. Imorse var det sovmorgon, skönt att inte jäkta iväg till jobbet. Hade utvecklingssamtal med Prinsen idag i skolan. Han är så DUKTIG, gick ifrån mötet med ett stort leende på läpparna och en STOLTARE mamma får man leta efter:) Prinsen åkte med hem hade ont i magen. Stackarn:) Vidare till jobbet för att förbereda personalmöten med personalen. Blev 2 st möten. Det vart lunchmöte med supergod mat som vi beställde från Carotte. BBQ kyckling med rostad potatis och majssalsa. Mums jättegott:) Möten gick bra med en massa nya mål. Jobbade sent, kom hem till ett dukat bord. Tog mig ett glas rött:) Igår efter jobbet åkte jag till Jula, en väldigt rolig butik. Köpte en Eldkorg( som man kan elda ute ) men jag tänkte ha den  som vedkorg inne. Nu har Ajax ännu en gång bitit sönder älsklingens glasögon, han är helt tokig i just glasögon hi hi. Så det blev 3 par nya till honom. Nu ska jag ta mig ett varmt bad.

Ha en underbar torsdagkväll!!


Snygg eller hur? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0