Mörkbrun och ferrariröd:)

Fredagen jobbade jag som vanligt, tidigt. Hem och göra middag för att sen åka ner till Christel´s salong. Där träffades vi, några brudar som ville bli fina i håret. Lite vin och snacks förgyllde kvällen då vi alla blev så fina i håret.
Tack min älskade vän! Du är BÄST!! Jag blev mörkbrun/ med ferrariröda slingor, och dom blev RÖDA. Och dessutom klippte jag av mig håret jättekort...... Snyggt, men nu när jag tänker efter blev det lite för mycke. Ska nog färga lite mera mörkbrunt över.


Lollo och Leena, här hjälps vi åt. Tvättar ur färgen och borsta upp allt hår m.m.
Vilken tjejkväll.

Här är jag som försöker ta kort på mig, men det gick ju inge vidare.
Christel,du är BÄST <3


Och Ylva blev så fin hon med.


Här är mitt nya jag. Kortklippt, mörkt och ferrariröda slingor.
Lite för mycket men annars så nöjd:)

Idag fick jag sovmorgon, gick upp och drack en massa java för att sen dra iväg till prinsen´s innebandymatch.
Vann mot Bele barkaby med 5-4, så himla bra match. Kämpade tappert gjorde grabbarna. Kul med vinst.
Hem och städa tänkte jag. Ser för jävligt ut...... Jenny/Johan och barnbarnen dök upp på en fika. Alltid lika trevligt att träffa dom. Snart ses vi inte lika ofta då dom flyttar till Enköping, snyft.... Men är glad för deras skull.
Jenny och barnen tog sig ett bubbelbad när dom ändå var här och hälsade på. Det är så när man bara har dusch , mitt badkar kommer ALDRIG att åka ut. För jag ÄLSKAR att bada. Ikväll blir jag och älsklingen solo, det var väldigt länge sen det bara var vi hemma. Hjärtat är på 20-årsfest och prinsen sover över hos en kompis.
Så nu ska jag och älsklingen inta rygglägen i soffan och se på en bra film och ett glas rött sitter inte helt fel.

Ha en underbar lördagskväll !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0