Onsdag:)

Då var det onsdag redan. Veckorna går fort. Snart är det Jul. Jobbat som vanligt. Går sin gilla gång. Tur att man har ett jobb att gå till varje dag. Idag åkte älsklingen till Göteborg med sitt jobb, ska åka och fiska hummer. Så inatt är man solo i sängen, snyft men han kommer hem imorgon. Solo solo, har ju Ajax sovande brevid mig. Eftersom jag jobbade sen och hjärtat med så blev det Donken. Och hjärtat körde min bil hem.... Fan jag var helt skakis. Faktiskt första gången jag åker med henne. Hon var så DUKTIG. Käkade, sen Hej Då mamma, jag åker hem till Emma. Så henne kommer man knapp se av här hemma. Nu är det bilen som hägrar. Skit skoj...

Dax att ta en kvällspromenad med hundarna.

Ha en underbar onsdagskväll!!


Kommentarer
Postat av: caroline

jag är super duktig ;D hihi <3

2010-10-08 @ 07:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0