Regnet det bara öser ner trallallala :)

Vilket piss väder det har varit idag, det har regnet precis hela dagen:) Igår så fanns det snö på backen, konstigt värre men det är väl så här hösten är. Och det är inte min favvomånad precis, inte konstigt att folk blir deppiga vid just denna årstid. I helgen har vi haft städdag som det fint heter. Så idag var det bara ut och kratta/klippa ner buskar. Helt dyngsur var jag när jag kom in. Tog en promis med hundarna när jag ändå var dyngsur. Idag gjorde älsklingen mat, en ungersk rätt som jag inte kan stava till., Men gott var det iallafall. Nä nu blir det att inte göra så mycket mera för idag utan tv:en here i come!!!

Ha en underbar regning söndag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0