Shoppat idag:)

Redan onsdag, bara 2 dagar kvar. Sen blir det Tallin på fredag med älsklingen,Tomas och Marie. Det ska bli så himla roligt. Det sägs att det ska storma på havet i helgen, fan vad jobbigt. Men det är väl bara att ta ett par järn till så blir det nog bra. Har inte hänt så mycket i början av veckan. Men idag efter jobbet till stinsen för att handla lite inför resan. Tänk att jag ALLTID ska göra köpa något nytt till fest/resor. Inte konstigt att mina garderober är överfulla.....
Idag blev till shopping på Lindex/Gina och skopunkten. 1 par mc stövlar, 1 tunika och kofta från Gina, och 2 t-shirt/linné. Love it!! Hem för att laga middag. Tortellini med ost sås, så gott!!


Ha en underbar onsdagkväll!!



Mina fina tröjor!


Mina nya stövlar, och Tracy med på ett hörn<3

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken pingla du ska vara då! Vad ska JAG packa då för nått?? Hm måste nog kolla OM jag kan hitta nåt i någon affär oxå. Bamse Kram

2010-10-14 @ 08:42:50
Postat av: Mamma

Det var rea. Tack och Bock!! Du har ju så fina kläder gumman:)Vad kul vi ska ha i helgen, ser framemot en kulig helg med er:)

Kram

2010-10-14 @ 13:19:52
URL: http://mammatowe.blogg.se/
Postat av: lovisa

Vad händer idag?:)

2010-10-14 @ 13:47:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

hejsan, :) allt bra med dig idag?

2010-10-14 @ 13:47:47
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0