Trött och seg:)

Varför är man så seg, orkeslös och så trött? Är det årstiden som gör att man känner sig så här...
Funderar starkt att besöka solen imorgon efter jobbet. Lite sol och värme skulle nog pigga upp lite. Ja ja man blir rynkig bla bla men jag har ju solat i så många år och rynkor har man fått ändå. Kan hålla med om att hudcancern, men det har jag haft koll på. Idag har vi fått ny belysning på kontoret, dagsljus kallas det för. Ett helt underbar ljus blir det i rummet, kanske det piggar upp vardagen på jobbet. Orkade inte ens åka och handla lite mjölk efter jobbet, så hjärtat handlade åt mig. Älskar dig, hur ska jag klarar mig utan dig<3 , prinsen tog en promenad med hundarna när han kom hem från skolan. Älskar dig med så mycket <3 Efter kvällspromenaden när jag kom in hade älsklingen hällt upp en varmt bad med en massa tända ljus i badrummet. Gud vad jag ÄLSKAR min familj, som tar hand om mig när jag är så trött. Nu ska jag ta mig en kopp thé och bara mysa i soffan.

Ha en underbar tisdagkväll !!


Älskar dig <3

Prinsen min, Älskar dig <3

Mitt hjärta, Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: dotter carro

ååh jag älskar dig så mycket,

kommer aldrig klara mig utan dig ju <3

2010-10-28 @ 19:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0