Åh vad gulligt<3

Sovmorgon imorse, så skönt. Har varit hela dagen på utbildning. Hjärnceller har fått jobbat idag och det är dom inte
vana vid ha ha ha. Huvudvärk som bara den. Hjärtat har jobbat hos mig idag, hon är så duktig. Stolt som bara den.
Idag var det bara jag och Prinsen som åt hemma så det blev donken. Mumsfillibabba. Kommer hem och på bordet så ligger ett rosa paket och ett litet kuvert från hjärtat. I paket låg det 3 jättefina ljusstakar . Åh så fina, dom passar på vardagsrumsbordet. Älskar dig så mycket. TACK!! DU kan verkligen visa hur mycket man betyder för dig.

Ha en underbar tisdagskväll!!



Ett stort rosa paket från hjärtat<3


3 svarta ljusstakar så vackra.

Kommentarer
Postat av: caroline

Visst var det fint;D det passade jätte bra in ju :)

jag älskar dig <3

2010-09-07 @ 19:43:14
Postat av: Mamma

Älskar dig hjärtat mitt.

OCH TACK ännu en gång.

2010-09-07 @ 19:58:40
URL: http://mammatowe.blogg.se/
Postat av: Elin

Super fina!!

2010-09-08 @ 09:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0