Arga snickarn ikväll:)

Onsdag redan, ha ha så skönt att veta att det är 2 dagar kvar att jobba. Är lite orolig för bilen min, billarmet går igång själv.... Vad kan det vara???? Igår gick det på 3ggr, grannar kom och ringde på. Vad gör man???
Så jobbigt när man inte vet vad man ska göra och vad det kommer att kosta....... Efter jobbet till hudvårdssalong för en avkopplande ansiktsbehandling i 75 min. SÅ HIMLA skönt och rogivande. Så nu är man som en 20 åring igen. Hi hi. Hem och inta en supergod middag som hjärtat har gjort. TACK älsklingen min . Ikväll på kanal 5 kl.20.00 titta på arga snickarn gott folk, för då är styvdottern och svärsonen med... skit det känns lite läskigt att se. Men ni ska veta vad fint det blev...... Och vi ska inte prata om hur snygg han är, alltså arga snickarn. Iallafall kolla.

Ha en underbar onsdagkväll!!

http://images.tvrage.com/shows/22/21880.jpg

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja, nu har Tomas och jag kikat på Arga Snickarn. Vad fint de fick det!!! Tänk vad grejor alla får i programmen man ser... helt sjukt! Men skoj för de som är med. Super fint blev det i alla fall.

2010-09-22 @ 21:18:08
Postat av: Towe

Visst vart det snyggt. Men du såg hur det såg ut innan. Du ska bara veta vilka grejer dom fick, vitvarorna och allt annat. Är så glad för deras skull men nu ska dom sälja huset...... ja dessa barn.

Kram och hälsa

2010-09-22 @ 22:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0