Firat klart för mitt hjärtat <3

Jobbat, hem och fixa ordning för hjärtats 20-års kalas. Tänk att jag har varit MAMMA i 20 år. Är en så stolt mamma till mitt hjärta. Släkt och vänner kom och förgyllde hennes dag. Fick en bil och hon blev så glad. Och smörgåstårtorna blev så goda. Och vinet flödade. Tänk att mitt hjärta får gå på bolaget nu.. Ha ha får köpa ut till mamma nu.

Ha en bra tisdagskväll för det har jag haft.


Ha ha här får hon sin hink med alla div. saker till bilen. Henne´s kommentar
Bra att ha när jag kan köpa en bil.


Här är hennes EGNA bil!


Så här glad blev hon.


Så här fin blev vår smörgåstårta.


Grattis mitt hjärta! Älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Oh er dag måste ha blivit en riktig succe!

Smörgåstårtan såg jätte smarrig ut.

Och en egen bil,nu är det bara lappen som saknas för dottra din.Sen är det bara o åk!

Ha det bäst Kram

2010-09-14 @ 21:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0