För 20 år sen

Jobbat men kompade efter lunchen för att inhandla det sista för hjärtats födelsedag imorgon.
Vidare till willys för att handla till smörgåstårterna som jag och hjärtat gjort nu ikväll. FÖRSTA gången jag gör smörgåstårta.... Undrar vad det kommer att smaka. Hoppas att den blir god annars vet jag inte vad jag gör. Hi hi.
Och det värsta just nu är att jag börjar känna mig risig som bara den. Nej inte nu hinner inte. Känner mig bitter på vissa personer i familjen som jag bara vill spy galla på. Men har hjärtat och komma hit och lämna ett kuvert med presentkort till henne. Här har du ungefär.. Varför ens komma hit? VI vill inte ha er i vårat liv, för nu har det gått 1 år sen bråket. Som vi inte fattar något av. Usch och fy inte tänka på det just nu för nu är det fest och firande för VÄRLDENS bästa dotter som fyller bolaget. Tänk att imorgon bitti kl.05.26 för 20 år sen vart jag en ung mamma. JAG har varit mamma i halva mitt liv.

Ha en bra måndag alla där ute i stora världen.

http://4.bp.blogspot.com/_5Ms__mZ5Bec/Sw29Gv8eHGI/AAAAAAAACtc/sVHC_m0Bx88/s320/mor.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0