Fredagsmys igen!

Slut på denna arbetsvecka, den har gått fort. Men det är väl utbildningen som har gjort att det har gått fort fram.
Idag har det varit en tidig morgon att gå upp, men jag gillar det för då kommer man igång tidigt och dan går så fort.
Imorgon ska hjärtat ha sitt 20-årskalas hemma för sina vänner. Och VI får inte va hemma, och inte hundarna heller.
Jag ska nog ut med mina goa vänner på en pubrunda. Det var ett tag sen. Saknar dom så mycket, men tur att det finns telefon man kan nå dom när saknaden blir STOR. Älsklingen och Prinsen får väl ta the dogs till våra andra goa vänner. Nä nu drar vinglaset till sig min njutning .

Ha en underbar fredagskväll alla där ute i STORA världen.


Här hamnade mina tomater, på fönsterbläcket för att mogna.


Min fina orkide.

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en kul pub runda..... vart gör man pubrunda nånstans? inte vallentuna i alla fall eller? Kramar

2010-09-11 @ 12:41:28
Postat av: Towe

ha ha nä inte här hemma. Blir inge pubrunda, känner mig inte 100%, huvudvärk som inte ger sig.

Kramar

2010-09-11 @ 13:47:50
URL: http://mammatowe.blogg.se/
Postat av: Marie

Det var ju trist,samma här. Vi skulle varit på kickoff på såstaholm ju,men vi avbokade det.Sånt som händer bara.:)

2010-09-12 @ 10:51:58
Postat av: Towe

vad trist att ni inte komiväg. Men då har vi något att se framemot TALLIN;

Kramar

2010-09-12 @ 18:46:08
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0