Har inte orkat.

Ja ja, jag har varit sjuk. En riktig jävla förkylning. Feber/hosta /snorig. Fortfarande ont i halsen, och en jävla hosta. Men måste till jobbet imorgon. Kaos, många sjuka. Iallafall så har jag inte orkat att skriva, jag har varit helt sänkt. Men nu ska det bli ändring på det. Har varit sjuk sen söndag. Förra fredag var det kalas för styvdottern Jenny som fyllde 29 år. Det bjuds på smörgåstårta och öl. Nästa år Jenny smäller det...



Jenny, en glad 29 åring!


Syskonkärlek. Sandra och Jonte!!

Älsklingen drog till Åland med jobbet på lördagen. Och jag skulle ner till mina goa vänner
på Italensk buffé. Så himla trevligt att träffa dom. Att bara sitta och prata en massa gojja och dricka en
massa vin. Det är livet.... Kände att jag inte mådde som så bra redan då. Men man gör ju allt för sina vänner!


Mums, det var så gott!!

Dom bästa!

Ännu mera goa brudar.

Lena´s gudomliga trädgård.

Så nu har jag uppdaterat er lite. Annars har jag bara legat i soffan hela dagarna. Idag var första dagen jag
tog mig en långpromenad med hundarna i det fina höstvädret. Så himla fint ute nu.

Ha en bra onsdagskväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0