Ja, det gick att jobba:)

Började tidigt idag, känner mig lite bättre men om bara hostan kunde ge sig. Men dom säger om man hosta upp slem så är man på bättringsväg, men fan det är ju äckligt.. Gick till bilen kl.06.00 imorse och fick skrapa rutorna, och temp. stog på -1 grad. Fan vad kallt. Nu är vintern på ingång, JAG VILL inte, inte just nu. I december kan det vara kallt och snö. Sjukdomsfall på jobbet, flera som drabbas som jag. Tur att jag har mina toppentjejer att ringa in som x-personal. Dom är GULD värda. Idag har vi haft kickoff på jobbet, alla företagsledare över hela landet var på HK idag. Roligt att se nya ansikten, man vet bara deras namn men nu har man fått ett ansikte på några av dom. Jobbet bjöd på lunch idag... ,mmmmm inget vidare men det slank ner iallafall.  Efter jobbet vidare till ICA maxi för att inhandla för helgen. Skönt att ha det gjort så man slipper handla på fredagen då jag och alla 10000 andra ska helghandla. Plocka upp hjärtat körde henne till stallet. Middagen idag bestog av pizza. MUMS. Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad.


Nu har alla plommontomater åkt ner. Hur många som helst:)


Mina bebisar, Ajax och Tracy <3

Ha en underbar torsdag !!

Kommentarer
Postat av: dotter caroline

Du är världens bästa mamma,

love u <3

2010-10-01 @ 17:37:02
Postat av: Mamma

Du är VÄRLDENS BÄSTA DOTTER.

Älskar dig så mycket

Puss

2010-10-01 @ 20:51:18
URL: http://mammatowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0