Jag och alla pensionärer

Jobbat en väldig seg dag, som inte ville ta slut. Kan det ha varit att det är Fredag idag och ledighet väntar?
Drog iväg på lunchen för att handla inför helgen, skulle nog inte ha gjort det. För i butiken var det jag och alla 100 pensionärer. I kassan stog det 2 par och det tog hundra år för dom att lägga upp dom få varor dom hade inhandlat och sen betala mmmmmm inget ont i våra gamla människor men kunde dom inte valt ett annat tillfälle att handla inte just när jag som har så bråttom. Jag har ju bara 45 min. på mig. Efter jobbet till bolaget. Hjärtat hade premiär att handla själv. Tänkte för mig själv, tänk om  han i kassan inte vill se hennes leg... Vilken besvikelse för henne men jodå leg fick hon vissa. Hans kommentar ditt leg går ut snart.... J--vla tönt tänkte jag, och jag svarar honom men hallå hon har ju nyss fyllt 20 år. Men då log han.. Vidare hem och njuta av en god middag som älsklingen lagat. Köttfärssås och spagetti. Det var så mysigt vid middan , det var bara vi 4  med tända ljus. Det var länge sen det var bara vi själva för det är alltid nån kompis till barnen som äter eller är med. Sen tog jag och hjärtat en kvällspromenad med hundarna. Det var länge sen det var hon och jag bara.

Ha en underbar fredagskväll för det ska jag ha.



Mor och dotter <3


Ingen som ser Northon??


Fullt av äckliga sniglar eller vad det är för något, Äckliga är dom iallafall.

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja det var en super mysig fredag med er :)

lovelove <3

2010-09-18 @ 09:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0