Ledig, nä jobbar imorgon!

Gick upp tidigt, åkte till jobbet som vanligt. Åkte förbi busshållplatsen här hemma och utanför står busschauffören och håller på med nån japansk mediation av något slag. Herregud vad finns det för människor...
Det såg inte klok ut ha ha , men det kanske gjorde honom lugn vad vet jag, han möter väl en massa konstiga/tokiga människor varje dag. Allt för att lugna själen. Idag har det blåst isvindar, NU är sommaren slut. Sa på jobbet idag att nu är det slutgrillat, men när jag kom hem så grillade vi ha ha. Eller Prinsen grillade middan idag. Det är kanon att ha gasolgrill, det går fortare än att steka korv  i stekpannan. Nu ska jag ta mig ett glas rött för det är jag värd tycker jag. För imorgon ska jag JOBBA mindre roligt men men. Då kommer jag upp istället för att ligga och dra mig till 10-11.
Ha en mysfredag nu för det ska jag ha <3


Prinsen fixar middagen <3


Underbar fredagskväll !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0