Lite sammanfattning!

Idag ringde kl.06.30.. En söndagsmorgon då man ska sova. Inte Towe inte för hon ska till Botkyrka på SM kval i innebandy. Suck, det var tungt men direkt in i duschen och en stor kaffe. Då vart man pigg. Var faktiskt lite seg, för vi var hemma hos våra goa vänner Christel och Stefan för hemma var det fest. Och då fick man inte vara hemma. Jag och Christel drack lite vin lite lite , några glas blev det. Tyvärr gick det inte så bra för våra killar men Jätteduktiga var dom, svårt motstånd hade dom. Så hela dagen har jag tillbringat i Botkyrka. Så nu är det soffläge för att återgå till jobbet imorgon.
Om 2 dagar fyller mitt hjärta 20 ÅR. Herregud, var tar tiden vägen?

Ha en underbar söndag för det ska jag ha!!!


Våra duktiga killar!


Mitt hjärta, för 20 år sen hände det bästa i mitt liv, Du kom. Älskar dig<3


Skål min bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0