Lite shopping!

Jobbat som vanligt, känner mig lite bättre. Idag har hjärtats kille börjat jobba hos oss. Ja, snart har man hela släkten samlad på jobbet. Hi Hi...
Tur att man sitter en våning ovanför så man inte ser dom hela dagarna, räcker att träffa dom hemma. Inge illa menat. Behövde ett par nya tights, åkte till stinsen efter jobbet för köpa ett par. Fick med mig 2 par skor och en tunika/tights från Gina. Och jag som lovade mig själv att inte handla några kläder/skor på ett bra tag. Men det är så kul att shoppa och speciellt om man hittar snygga saker som man inte kan låta bli att köpa..
Lönen ska väl rulla eller? Eller bra att ha?


Blev ett par myskor oxå. Bra att ha..Eller?


Tights och tröja från Gina.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Lite shopping får man väl trösta sig med när man är lite förskyld ;)



Ha en trevlig kväll, ses imorrn!

2010-09-01 @ 21:16:02
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Marie

Tänk vad du är duktig!!! Kanske jag skulle gå i skola hos dig för shopping är inte min starka sida. hi hi

2010-09-03 @ 09:03:16
Postat av: Marie

P.S Glömde ju säga: Vad snyggt det var.

2010-09-03 @ 09:04:17
Postat av: Towe

Tack Marie.

Du får komma till mig nån helg så åker vi och shoppar.

Och har en tjej dag ..

Kram

2010-09-03 @ 19:48:41
URL: http://mammatowe.blogg.se/
Postat av: Marie

Jaa! Där sa du nått.... det gör vi! Tänk vad härligt att bara knata utan mål.Shoppa lite,ta en ÖL eller 2!!

hi hi sen avsluta med en härlig middag på restaurang.

2010-09-04 @ 15:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0